جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
همایش طلایه داران جهاد از "دیروز تا امروز" در دهدشت

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه شاه کلید عبور از مشکلات فرهنگ دفاع مقدس است، افزود:در این بازه زمانی از این مناسبت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم و به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و مورد هجمه تبلیغاتی دشمن قرار دارد معرفی کنیم تا این فرهنگ آنها را بیمه کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، همایش طلایه داران جهاد از دیروز تا امروز با حضور حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت، مسئولین و بسیجیان خانواده شهدا در حسینیه ثارالله دهدشت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت:به لطف دفاع مقدس ایران قدرتمند شد و بر قله های افتخار ایستاده است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:ایران اسلامی به واسطه دفاع مقدس از ذلت تاریخی به عزت با عظمت رسید.

وی با یادآوری توان دفاعی ایران در هشت سال دفاع مقدس که امکانات و تجهیزات محدود بود، گفت:ما از نداشتن سیم خاردار به موشک هایپرسونیک رسیدیم. کشوری که نوکر آمریکا بود امروز به جایی رسیدیم که رئیس جمهور آمریکا می گوید باید ایران را کنترل کنیم و اجازه نفوذ بیش از پیش ندهیم.

حجت الاسلام وحدانی فر ادامه داد:ایران به چنین جایگاهی رسیده که ابرقدرت جهانی به دیگران هشدار دهد.

وی گفت:دفاع مقدس ما را به قدرتی رساند که در تحلیل های مختلف جهانی باید باشیم و ابرقدرتها بدون اذن ما کاری نمی توانند کنند.

شاه کلید عبور از مشکلات فرهنگ دفاع مقدس است

سید علی اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا اظهار کرد: دفاع مقدس فرصت مرور رشادتها و یادآوری گذشته پرافتخار و بازخوانی آرمان شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت:در زندگینامه شهدا و خاطرات رزمندگان آرمان‌ها مشخص است.

وی با بیان اینکه شاه کلید عبور از مشکلات فرهنگ دفاع مقدس است، افزود:در این بازه زمانی از این مناسبت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم و به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و مورد هجمه تبلیغاتی دشمن قرار دارد معرفی کنیم تا این فرهنگ آنها را بیمه کند.

پوربهشت سرکشی از خانواده شهدا، قرائت وصیتنامه شهدا و تبیین دفاع مقدس در مدارس را از برنامه های هفته دفاع مقدس برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه در راستای سیاست ستاد نشر دفاع مقدس از رزمندگان تجلیل می شود، افزود:بر اساس برنامه زمانبندی 10ساله از تمامی رزمندگان تجلیل خواهد شد که مراسم امروز پنجمین برنامه از این طرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha